Autor Wiadomość
pyza
PostWysłany: Nie 13:33, 13 Sty 2013    Temat postu:

Jeżeli to nie jest ten Kostek z HUSARII to ja jestem za i pisze się na to Smile
Kostek
PostWysłany: Sob 12:25, 05 Sty 2013    Temat postu:

Informuję że nie jestem tym Kostkiem z Husarii za którego może mnie macie. Jestem innym Kostkiem a tak bardziej Костек'iem.
PSOKI
PostWysłany: Sob 9:29, 05 Sty 2013    Temat postu: Brrrrrrrrrrrrrrrr

Czy to chodzi o Kostka z Husarii? Jeżeli tak to przypominam wszystkim o tym, że w wakacje 2012 roku był załozycielem klanu publicznego Fuck SB. Jesli o mnie chodzi nie mam zamiaru mieć nic wspólnego z takimi ludźmi i w turnieju nie wezmę udziału. Jednocześnie informuję że jeżeli Husaria pojawi się w 1 lidze, to zwyczajowo jak zawsze będzie atakowana za obrazę naszego boskiego klanu w przeszłości.
Kostek
PostWysłany: Pią 19:40, 04 Sty 2013    Temat postu: Turniej z Fall Of The Samurai

Witam wszystkich członków klanu Sacred Band. Nazywam się Sebastian, jestem organizatorem Turnieju z FOTS'a. Organizuję ten turniej dla czystej rozrywki. Ok teraz wyjaśnię na czym on będzie polegał:

Gramy wyłącznie w FOTS'a, drużyny będą 2-osobowe, a mecze 2vs2. Każdy gracz łączy się z kim chce, jeśli ktoś nie ma pary zostanie mu automatyczna dobrana. Będą bitwy lądowe, agresorzy wybiorą mapę i pierwszeństwo w wybieraniu nacji dla siebie. Liczba drużyn zostanie podzielona na grupy, i odbędzie się faza grupowa. Następnie wygrane drużyny 2-4 z każdej grupy zostaną włączone do fazy pucharowej gdzie odbędzie się eliminacja (2-3 mecze z każdą drużyną, 2 rozgrywki jeśli drużyna wygra 2 sparingi podrząd)

Więcej informacji zostanie podana wkrótce wraz z regulaminem. Oczywiści za czołowe miejsca są nagrody Very Happy

Zainteresowanych proszę o wpisanie w postach poniżej nicki swojej drużyny lub siebie samego.

Regulamin Turnieju z FOTS

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Warunkiem uczestnictwa w turnieju jest posiadanie oryginalnej wersji gry TOTAL WAR: Fall Of The Samurai wraz z zainstalowanym najnowszym patchem za pośrednictwem Steam, łącza internetowego umożliwiającego grę w trybie multiplayer oraz rejestracji na naszym forum.
2. Przy rejestracji Uczestnik podaje: nick multiplayer, przynależność klanową, link do profilu Steam.
3. Po zakończeniu pojedynku powtórki bitew oraz screenshoty należy zapisać na ewentualność potencjalnych kontrowersji, sporów.
3a. Od ćwierćfinałów (faza 1/4 pucharu) na Uczestnikach leży obowiązek przesłania powtórek z rozegranych meczy (replays) na wskazany przez Organizatorów adres e-mail, pod rygorem niezaliczenia meczu.
4. Zastrzeżenia co do prawidłowości i zgodności z zasadami należy składać do 24h od rozegrania bitwy. Po tym czasie albo po uprzednim podaniu lub potwierdzeniu wyniku przez zgłaszającego, zastrzeżenie będzie odrzucane. Gracz, jeżeli zauważy zagranie naruszające reguły jest zobowiązany zgłosić to przeciwnikowi w trakcie bitwy wskazując powody i wnioskując o jej powtórzenie. Zgłoszenie wątpliwości musi skutkować wstrzymaniem rozgrywki (PAUSE) do chwili wyjaśnienia sprawy/sporu. Jeżeli obaj gracze nie zgodzą się na powtórkę, bitwa musi zostać dograna do końca, a po bitwie gracz zastrzegający powinien zgłosić zagranie, które jego zdaniem narusza regulamin.
4a. Zastrzeżenia co do prawidłowości i zgodności z zasadami bitwy nie będą rozpoznawane bez udokumentowania jej powtórką (replay).
5. Umawianie na bitwy powinno odbywać się za pośrednictwem forum, w odpowiednich tematach. Można także umawiać się na inne sposoby (GG, e-mail), ale o postępie rozmów należy informować na forum, gdyż tylko takie są wiążące.
6. Wyniki bitew należy umieszczać w odpowiednim temacie, wraz z podaniem wykorzystanych nacji i map przez obu graczy.
7. Aby wynik bitwy był ważny konieczne jest jego potwierdzenie przez obu graczy lub poprzez screenshoty przedstawiające podsumowanie bitwy (klawisz F12 w Steam)..
8. Zabronione jest wychodzenie z gry poprzez alt+tab bądź reset komputera przed zakończeniem bitwy - wszelkie takie przypadki będą rozpatrywane oddzielnie przez organizatorów. Skutkiem może być wykluczenie zawodnika z turnieju.
9. Bitwy powinien hostować gracz z lepszym łączem internetowym.
10. W przypadku trudności z hostowaniem organizator może wyznaczyć osobę trzecią do zahostowania bitwy dla zainteresowanych graczy.
11. W wypadku powtórzenia bitwy (na skutek np. utraty połączenia przez jednego z graczy) obaj gracze muszą wziąć dokładnie takie same armie - możliwe są odstępstwa od tej reguły w indywidualnych przypadkach tylko na polecenie Organizatorów.
12. Jeśli uczestnik turnieju nie będzie przejawiał należytej aktywności w umawianiu się na mecz, Organizatorzy najpierw udzielą mu upomnienia. Jeżeli to nie poskutkuje zostanie wykluczony z turnieju .
13. Gdy dany gracz rozegra mecze, a potem zrezygnuje jego wyniki ulegają unieważnieniu.
14. Obraźliwe bądź agresywne zachowanie spowoduje, że gracz zostanie upomniany przez Organizatorów. Jeżeli to nie poskutkuje zostanie wykluczony z turnieju.
15. Modyfikowanie plików gry, oszukiwanie i inne niehonorowe zagrywki skutkują wykluczeniem z turnieju.
16. Turniej organizowany jest wyłącznie dla polskiej społeczności.
17. W kwestiach nieuregulowanych w regulaminie, problemów z interpretacją i spornych ostateczną decyzję podejmują Organizatorzy.
18. W razie wydania nowego patcha turniej może być przerwany na kilka dni po czym zostanie wznowiony.
19. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo nieznacznych zmian Regulaminu w trakcie turnieju (np. doprecyzowanie punktu stwarzającego wątpliwości, dostosowanie do liczby Uczestników).


II. FORMUŁA

1. Pierwsza atakuje drużyna, której gracz ma w nicku forumowym najniższą literę w alfabecie (np. A atakuje Z). W drugiej - atakuje drużyna przeciwna.
2. Nacje wybieramy na przemian. Jako pierwszy nację wybiera gracz atakujący.
2a. Gracz atakujący wybiera również mapę, na której zostanie rozegrana bitwa.
2b. Gracze nie mogą wybrać dwa razy tej samej mapy w jednym meczu.
3. Raz wybranej nacji nie można w danej bitwie zmienić, chyba ze oponent się zgodzi. Zmiana nacji nie oznacza zmiany ról Atakujący/Obrońca.
4. W danym meczu gracz może użyć danej frakcji tylko raz.
5. W turnieju w obu fazach (grupowej jak i pucharowej) nie obowiązuje system eliminacji nacji.
6. Zakaz kampienia przy czerwonej linii (rozstawianie przy niej lub wykorzystywanie do obrony - odległość od czerwonej linii musi wynosić minimum odległość strzału łukami przy minimalnym zasięgu łuków wynoszącym -150).
7. Zakaz klikania na gotowość do rozpoczęcia bitwy, która rozpoczyna jednominutowe odliczanie. Gracze muszą najpierw zapytać się czy są gotowi, a dopiero wtedy kliknąć na gotowość. Wyjątek gdy przeciwnik rozstawia dłużej niż 3 minuty.
8. Zakaz używania artylerii, jeśli przeciwnik użyję artylerii zostanie wykluczony z turnieju.
9. Turniej składa się z fazy grupowej i pucharowej.
A. Faza grupowa.
a) w fazie grupowej gracze grają 2 bitwy z każdym z przeciwników w danej grupie.
b) z każdej grupy wychodzą gracze z miejsc 1-2.
c) w razie gdyby gracze dysponowali taką samą liczbą punktów, będzie mieć znaczenie wynik bezpośredniego meczu między tymi graczami w grupie; jeżeli to nie rozstrzygnie - lepszy stosunek wygranych, remisów, przegranych; jeżeli i to nie rozstrzygnie - stosunek wojsk straconych do wojsk rozstawionych w obu bitwach między tymi graczami lub, w drugiej kolejności, zostanie zasądzona dogrywka w postaci 1 bitwy na wybranej przez sędziów mapie.
d) punktacja w fazie grupowej:
- Zwycięstwo - 4 pkt,
- Remis - 2 pkt,
- Porażka - 1 pkt,
- Nierozegrany mecz - 0 pkt (dla obu graczy, jeżeli nie umówili się na forum, a w przypadku gdy jeden był aktywny, a drugi nie - aktywny dostaje 4 pkt, nieaktywny - 0 pkt).
B. Faza pucharowa.
Faza zostanie jeszcze dopracowana



+ Gramy wyłącznie w FOTS’a, bitwy lądowe, mecze drużynowe 2vs2.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group