Forum Forum klanu SacredBand Strona Główna Forum klanu SacredBand

 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

ZASADY BITEW 1v1

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum klanu SacredBand Strona Główna -> Stare tematy / Shiro no budo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DonVega
Administrator


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:32, 01 Sty 2012    Temat postu: ZASADY BITEW 1v1

Format AVATAR
1.Fundusze - 14 000
2.Jednostki - średnie
3. Mapa - to już kwestia ustaleń
Zasady
1.Bez artylerii
2. Max 6 jednostek z mieczami,
3. Max 6 jednostek z naginatami
4. Max 6 jednostek z Yarii
5. Max 6 jednostek cawalerii
6. DLC -ALL
7. Max 3 konni strzelcy ( wliczani w cav )

Punktacja
3pkt - Z
1pkt - R
0Pkt - P


Ostatnio zmieniony przez DonVega dnia Pon 16:51, 16 Sty 2012, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rafi
Administrator


Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 962
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:45, 01 Sty 2012    Temat postu:

Zastrzeżenia miałbym tylko do budynków wspierających - urozmaicają rozgrywkę oraz do skali, jakoś wolę średnią, ale dostosuje się do woli większości
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonVega
Administrator


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:54, 01 Sty 2012    Temat postu:

Moze i urozmaicają ale jest to bardziej sprawiedliwe i wygranie bitwy nie sprowadza się do tego kto zajał więcej budynków lub co bardziej korzystne.
Ale w takim razie bitwy do dwóch wygranych. Oczywiście naprzemienne hostowanie lub zamiana na lobby stronami żeby mieć równa możliwość dostępu do budynków kluczowych ( w zależności od mapy). W razie remisu po dwóch pierwszych bitwach dogrywka na trawiastej bez budynków.

Choć najlepsze by były walki na klasyku Smile - Nikt nie miałby nad drugim jakiejś kolosalnej przewagi. Tak graliśmy do shoguna 2 i było git


Ostatnio zmieniony przez DonVega dnia Nie 11:57, 01 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rafi
Administrator


Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 962
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:03, 01 Sty 2012    Temat postu:

Może i bez budynków byłoby sprawiedliwiej, ale jak są domki to trzeba nawet jako broniący myśleć i cały czas działać, a nie stanac na gorce w lesie i czekac na przeciwnika. Najlepiej konkretna mapa na runde, i gramy 2 bitwy, najpierw 1 osoba atakuje potem druga. wyniki 2-0, 1-1, 0-2.
a co do klasyka, rzeczywiście grano na nim az do shoguna, bo nie było awatara Smile Ale nie uważasz że avatar otwiera przed graczem wielkie pole do manewru? Różne świty, umiejętności generała, weterani ze skillami. Dla mnie tylko avatar
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin "Łysy"



Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wejherowo

PostWysłany: Nie 12:13, 01 Sty 2012    Temat postu:

Rafi napisał:
chodzi o to, że na Skutera prowadzona jest nagonka, od dłuższego czasu.
dziękuję


????????????????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonVega
Administrator


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:13, 01 Sty 2012    Temat postu:

Niby tak ale do świt też nie ma równego dostępu i nie mówię tu o DLC. Bo to zalerzy od farta jak gra wylosuje - nie lubię przypadkowości i tego że dostaje w dupę bo ktoś akurat ma lepsze świty ode mnie i wygrał tylko tym a nie umiejętnościami. Dlatego świty dla mnie troszkę wypaczają rywalizacje. Co do weteranów i skliili to tu się nie czepiam - każdy rozwija jak chce.

Jeśli to ma być rozgrywka ala liga to jak najbardziej - kwestia pkt. MOzna piłkarską - czyli z-w-p {3-1-0} lub pkt za wygrane bitwy czyli 2pkt za bitwę - z-w-p {4-2-0}
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zib_Niemilosierny
Klanowicz
Klanowicz


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: Nie 15:23, 01 Sty 2012    Temat postu:

1.Awatar
2.Budynki włączone, na konkretnych mapach.Tam gdzie są sprawiedliwie rozłożone. Ogromne możliwości popisania się umiejętnościami taktycznymi.
3.Świty, racja nie każdy ma takie same, ale z tego co wiem i tak używa się 7-8 tych samych cały czas.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonVega
Administrator


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:29, 01 Sty 2012    Temat postu:

Ok - to dajcie propozycje MAP bo ja nie wszystkie znam dobrze. Wtedy sie wybierze i będzie się losować co kolejkę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonVega
Administrator


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:30, 01 Sty 2012    Temat postu:

Ile chcecie rund. Jedna czy dwie. ?? Zasady kolejności w tabeli. Pkt, stosunek wygranych bitew do przegranych, bilans bezpośredniego spotkania i na końcu ilość zabitych do straconych Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonVega
Administrator


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:07, 02 Sty 2012    Temat postu:

Doprecyzowałem zasady - dziś pomyśle nad mapami Smile. Chyba że macie jakieś propozycje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
IC



Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:14, 02 Sty 2012    Temat postu:

Dodałbym regułę na konieczność ataku w sytuacji gdy na placu boju pozostała sama kawaleria. Rozdzielić należy włócznie od naginat skoro rozdzieliliśmy kawalerie. Konieczność ataku rozumiem między innymi tym że armia kawalerzysty musi przebywać nieustannie na tej samej połowie mapy co armia jego przeciwnika a nie tylko ostrzeliwuje i ucieka bo tak atakują miotacze. Również optuje za średnimi wielkościami jednostek.

Ostatnio zmieniony przez IC dnia Pon 11:40, 02 Sty 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonVega
Administrator


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:31, 02 Sty 2012    Temat postu:

Rozumiem że wystawienie 8 oddziałów antycav jest jak najbardziej na miejscu. Poprawiłem to o konnych Smile Mój błąd nie wiem czemu to napisałem

Ostatnio zmieniony przez DonVega dnia Pon 18:40, 02 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
IC



Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:15, 02 Sty 2012    Temat postu:

Jesteśmy rodem jazdy, hold firm na ashigaru nam nie grozi. Wymuszenie ataku na kawalerii można równoważyć wymuszeniem gry w danej odległości od czerwonej linii zawodnika grajacego wloczniami/naginatami. Klasę trzeba określić konkretnie by nie było pretensji gdy ktoś weźmie armie 4 x ninja, 4 x no-dachi , 2 x katana uważając ninja kisho za jednostkę specjalną.

Brak rozdziału na naginaty i włócznie poważnie ogranicza taktykę , od używania rusznic po armię mnichów.


Ostatnio zmieniony przez IC dnia Pon 19:22, 02 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonVega
Administrator


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:22, 03 Sty 2012    Temat postu:

Mała errata rulsów Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum klanu SacredBand Strona Główna -> Stare tematy / Shiro no budo Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin