Forum Forum klanu SacredBand Strona Główna Forum klanu SacredBand

 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Runda 23
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klanu SacredBand Strona Główna -> Stare Rundy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witia



Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:25, 05 Wrz 2011    Temat postu:

Cytat:

Teoretycznie tak, ale wątpie, że jesteś nam w stanie na 100% wyjaśnić zasady hostowania gier w shogunie, w którym nie stawia sie pokojow tak jak na poprzednich wersjach tylko klika się dobieranie. Skąd wiadomo na czyim komputerze postawiona jest gra? może nawet na serwerach steama? dziękuje

Ilość możliwości jest ograniczona.

Jeżeli stawiasz grę na zasadzie 'stwórz grę', to Twój komputer jest 'polem bitwy' - hostem. Jesteś osobą do której inni się przyłączają i sytuacja o której rozmawiamy może mieć miejsce.

Jeżeli klikasz natomiast 'dobierz bitwę' to możliwości są dwie:
1. System losowo wybiera hosta gry z pośród osób które chcą zagrać - wtedy trzeba by najpierw ustalić kto jest hostem i jeżeli hostem jest rusek, to sytuacja o której mówimy może mieć miejsce.
2. Twórcy wykupili specjalnie serwery świadczące usługi hosta i gra jest stawiana na tychże firmowych serwerach. W tym przypadku sytuacja o której mówią koledzy z HoE nie może wystąpić.


Koledzy z HoE napisali, że grają na więcej niż 1vs1 ( zakładam że dobierane ) aby uniknąć 'triku ruskich'. Jeżeli bitwy dobierane działają na zasadzie 1, to w tym momencie im większa bitwa tym mniejsze prawdopodobieństwo, że akurat Rusek jest hostem, stąd może wystąpić mylne wrażenie że problem nie występuje na grach 2vs2, 3vs3, 4vs4 ( prawdopodobieństwo trafienia na ruska jako hosta kolejno 25% ; 16(6)% ; 12,5% ).
Jeżeli natomiast gry są dobierane zgodnie z punktem 2, to koledzy z HoE po prostu pierdolą i są debilami.


Proszę
( Wink )


Ostatnio zmieniony przez Witia dnia Pon 17:35, 05 Wrz 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zib_Niemilosierny
Klanowicz
Klanowicz


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: Pon 18:10, 05 Wrz 2011    Temat postu:

Przy dobieraniu 1v1 mam ten dwój zajebany problem, przy hostowaniu na liście bitew także, wtedy kiedy ja jestem hostem. Więc skłaniam się do tego, że przy 1v1 dobieranej host jest wybierany przez komputer na jakiejś tam podstawie, raczej nie losowo. Dowodem na to mogą być wyjątki kiedy nie wywala mi buga po dobieranej, co by znaczyło że w tej bitwie nie miałem do czynienia z hostowaniem.

Kto jest hostem w grze można rozróżnić wydaje mi się po stronach, kto po jakiej gra wam powiem na czasie, jeśli teoria jest prawdziwa, bo sprawdzę kiedy mi się tnie, a kiedy mam normal.


I powiem jeszcze tak, od czasu kiedy alt+f4 minęły, miałem może 2-3 crashe w większych formatach (piszę 2-3 bo mogę nie pamiętać ile, a pamiętam tylko 1 z Rafim) w 1v1 nie pamiętam kiedy tak miałem, ale zaraz po tym miałem czarnego steama.

Ja się na tym nie znam, ale na pusty łeb i logikę, żeby wykorzystać taki program żeby komuś przerwać połączenie ktoś potrzebowałby najpierw tego kompa zhakować, inaczej nie jest to możliwe.Ja tak to widzę.

Dla mnie opcja programu ewidentnie odpada.A moim skromnym zdaniem przyczyna leży bliżej niż się wydaje i zresztą tam gdzie zawsze.Niedociągnięcia CA i Steama.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Witia



Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:42, 05 Wrz 2011    Temat postu:

Znaczy z tym ostatnim, jeżeli Ty świadczysz usługę hosta, to nikogo nie musisz hakować. Po prostu odcinasz połączenia z zewnątrz. Żeby Ci dać prosty przykład, to tak jakbyś miał stronę internetową z której ludzie pobierają jakieś pliki. Jeżeli chcesz im zabronić łączyć się do Ciebie, wystarczy że na chwilę 'obetniesz' na firewallu wszystkie zewnętrzne połączenia. Gdyby zastosować taki sam schemat w grze, to efektem byłaby sytuacja o której rozmawiamy - odcinasz wszystkich od swojego kompa ( hosta ).

Oczywiście to jest pierdolenie i zabawa, trudno mi sobie wyobrazić taki program ( ale nie jestem programistą ), choć oczywiście teoretycznie jest to jak najbardziej do zrobienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klanu SacredBand Strona Główna -> Stare Rundy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin